وبلاگ مشهد

  • ۰
  • ۰

فایبرسمنت

فایبرسمنت در مشهد : شرکت مدرن سازان رادیس با هدف ترویج سبک سازی و مقاوم سازی در صنعت ساختمان و نهادینه کردن استفاده صحیح از مصالح سبک از مصارف مختلف از جمله نمای ساختمان ، سقف کاذب ، دیوار های داخلی و پیرامونی تاسیس گردید.

این شرکت نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبرسمنت و اولین تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران می باشد و فایبر سمنت برد مشهد را که مناسب آب و هوای این استان است تولید میکند . جهت مشاوره و یا خرید کافیست با ما در تماس باشید.

مشهد شهری زیارتی و سیاحتی در شمال شرق کشور است و مهم ترین قطب گردشگری مذهبی کشور و نیز دومین شهر مذهبی جهان محسوب می شود.

مشهد از نظر صنعتی و اقتصادی رتبه ی دوم  کشور را دارد به طوریکه دومین قطب تولید خودرو و از کانون های اصلی تولید چرم در کشور محسوب می شود. پایتخت معنوی ایران، علاوه بر حرم مطهر امام رضا جاذبه های دیگری چون آرامگاه فردوسی، مسجد گوهر شاد، پارک کوهسنگی، موزه های آستان قدس رضوی آرامگاه نادر نیز دارد، که آن را از مناطق نمونه ی گردشگری کشور ساخته است.

فایبرسمنت در مشهد

فایبرسمنت در مشهد

زبان مردم مشهد فارسی با گویش زیبای مشهدی است. این شهر از نظر تسهیلات و امکانات شهری حمل و نقل درون شهری و برون شهری در ردیف رتبه های نخست کشور قرار دارد. مشهد تنها به سبب وجود جاذبه هایی چون حرم امام رضا قطب گردشگری کشور نام نگرفته، بلکه وجود امکانات و تسهیلات گردشگری نیز در این نام گذاری موثر بوده است.

شهرستان مشهد با وسعت ۱۰۴۵۰ کیلومتر مربع و از سطح دریا ۹۸۰ متر ارتفاع دارد و مرکز استان خراسان رضوی است. مشهد که در شمال شرق ایران واقع است از تهران ۹۳۴ کیلومتر فاصله دارد. شهر مشهد از شمال به کلات از شرق به شهرستان های سرخس و تربت جام، از جنوب به تربت حیدریه و از غرب به شهرستان های نیشابور و از شمال غربی به شهرستان درگز مربوط است.

رشته کوه های مشهد

مهم ترین رشته کوه مشهد هزار مسجد است که در شمال شرق و شرق این شهر قرار دارد و مهم ترین قله ان به نام اژدرکوه در ۳۰ کیلومتری مشهد واقع است. رشته کوه بینالود که در غرب و جنوب غربی این شهر سر برآورده است.

آب و هوای مشهد

آب و هوای مشهد معتدل و متغیر است و وزش باد ها بیشتر در جهت جنوب شرقی به شمال غربی است. بیشترین درجه حرارت در تابستان ۳۵ درجه بالای صفر و کمترین آن در زمستان ۱۵ درجه زیر صفر می باشد

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • وبلاگ تهران

فایبرسمنت در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی